everyone wants happiness, no one wants pain, but you can't have a rainbow, without a little rain :) - unknown

Wednesday, October 24, 2012

CAMERON



Assalammualaikum korang. Hari tu kan, aku pergi Cameron. Gian tak dapat pegi Kg Org Asli dekat Cameron dengan Faci Team, kiteww pegi dengan family pun jadi lah. Turun je bas dari Kuantan, terus gerak pergi Cameron. Tak sempat masuk rumah pun lagi. Malas nak cerita panjang panjang, tgk gambar je lah ha. 



 Aleeya, adik aku is the one with the pink shirt, and semua yg lain tu, cousins aku :DD Selalu geram dengan diorang, aku suka gila picit pipi, comel sangatttt, siapa suruh kan ?



 Macam biasalah, Cameron, mcm mcm pokok bunga ada. These are few.



 Ingat tak basidiomycota ? Eh ? Tiba tiba. Lawa gilaaaa mushroom dekat sana. Serius.



 Ahhhh, so cantik. Tak sampai hati nak makan kalau mcm ni.



 Diorang kata, Sungai Palas ni lah, tempat ni famous after Ombak Rindu ada shooting dekat sini.

Sampai ada satu kereta stop and borak borak dengan ayah, beria lah org tu cerita pasal Ombak Rindu, wife dia suka Aoron Aziz la apa la. Then, dia tanya ayah aku dari mana.

'abang dari mana ?'
'ah, saya dari Gombak.'
'Gombak dekat mana tu ?'
'Gombak Rindu.'

Lol. Ya Allah, ayah ayah. Tolonglah.


  Tea plantation. Tak sangka lah pulak dekat Malaysia ada scenery mcm ni. Hewhew.



Daun teh.



  Macam macam products teh ada, soap dia lah, lotion dari teh la. Macam macam lahhh senang cakap. *Tapi ni yg dalam can, biasa punya, untuk minum.



My favourite. Adik adik aku semua sukaaa :D Beli je dua bungkus, masing masing makan macam piranha. Sekejap je habis.




Inilah family aku. Buah hati, pengarang jantungg :')



Nak tau tak, sebenarnya lah kan, aku dari kecik, sampai aku 5 ke 6 tahun entah. Kitorang stay Cameron. HAHA. Tapi sebab dah lama tak pegi kan, after lebih 10 tahun kot tak naik sana, tu yg mcm jakun sikit tu. Padahal dulu, aku tak pandang pun buah buah, sayur sayur dekat sana, teh dia semua ni. Lagipun, kecik lagi kan, mana nak appreciate benda benda mcm ni. 

Dah, tu je kot nak cakap.

And not to forget, Selamat Hari Raya Aidiladha :D


Eh, quiz balik raya ni banyak hoi. Takpe lah, raya duluu wei !


Okay, bye Assalammualaikum !


2 comments:

Nazrin Syafiq said...

bestnya duk cameron.. aku pun dah lama tak g sana. bawak la strawberi sebakul balik uia weyh.. haha

Farhana Fakhira said...

Laaaaa. Kau kena cakap awal wei, ni semua dah habis masuk perut.